Denne guide henvender sig til projektgrupper på arbejdspladser, som står over for at skulle etablere åbne kontorer eller står over for organisatoriske ændringer eller omstruktureringer, som får indflydelse på indretningen. Formålet er at inspirere til at få gjort de vigtige overvejelser og taget de rigtige beslutninger, inden man går i gang.
Etablering af åbne kontormiljøer
Indretning af åbne kontorer kræver overvejelser, som hverken kan formuleres i et regneark eller på en arkitekttegning.
Hent materialet
Hent digitalt materiale (gratis) - Åbnes i nyt vindue
Hent trykklart digitalt materiale med skæremærker (gratis) - Åbnes i nyt vindue
Bestil trykt materiale fra GPO Forlag (køb) - Åbnes i nyt vindue
Fakta om materialet
Arbejdspladstype: Offentlig administration
Målgruppe: Arbejdsmiljøorganisationen
Sidetal: 20
Udgiver: BrancheFællesskabet for Arbejdsmiljø for Velfærd og Offentlig administration
Udgivelsesår: 2015
Opdateret dato: 2020
Ansvarlig: Mads Kristoffer Lund